Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji:


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

FORMULARZ do druku: http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf

2. Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Produkt reklamowany należy wysłać na adres:
Alma Collection
Osiedle 1000-lecia 23/47

32-400 Myślenice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Alma Collection
Osiedle 1000-lecia 23/47

32-400 Myślenice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl